(սկիզբը՝ նախորդ համարում) ՊԱՂԱՏԱՆՔԻ, ՎՍՏԱՀՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳՈՀՈՒԹՅԱՆ ԱՂՈԹՔՆԵՐԱյս աղոթքները պարունակում են Ամենակարող, Արդարադատ և Միակ Բարերար Տիրոջ փառաբանությունը: Մենք կարող ենք այս երեք տեսակի մի և ......
Մորուքի մասին խոսելն ու գրելը մեր ժամանակների անբեղ, անմորուս սերնդի տղամարդկանց համար, կարծես, ավելորդ մի բան է, բայց և այնպես, գոնե հետաքրքրության համար կարելի է կարդալ մեր պապերի արտաքին չափանիշի` ......
Այս խորագրի տակ «Իրավունքը de facto»-ն պատրաստ է տպագրելու խորքային խնդիրներ շոշափող հոդվածներ` ընդսմին համամիտ չլինելով կամ ոչ միշտ համամիտ լինելով դրանցում արտահայտված տեսակետներին և է ......
(սկիզբը՝ նախորդ համարում)ՍԱՂՄՈՍՆԵՐԻ ԲԱԺԱՆՈՒՄՆ ԸՍՏ ԲՈՎԱՆԴԱԿՈՒԹՅԱՆՍաղմոսները 150 երգերից բաղկացած և բազմաթիվ հեղինակների կազմած ստեղծագործություններ են, որոնցից յուրաքանչյուրն ամբողջական ու ավարտուն է՝ ......
Իվան ԻԼՅԻՆ «Զամբեցեր մեզ հայ արտասուաց, և արբուցեր զմեզ արտասուս չափով» :Սաղմ. ՀԹ, 6 Դե, քանի որ հայտնվել է, թող ազատ հոսի։ Որովհետև ես գիտեմ, որ նա ուշ-ուշ է գալիս։ ՈՒ նա, ում ......
ԵՐԿՈՒ ԽՈՍՔՍաղմոսարանը թե՛ Իսրայելում, թե՛ քրիստոնեական աշխարհում առանձնացվել է աստվածաշնչյան մյուս սրբազան գրքերից` գործածվելու իբրև ընդհանրական և առանձնական աստվածապաշտության աղոթագիրք` ծիսարան։ է և ......
Իվան ԻԼՅԻՆ «Միայն թե ճանաչիր քո մեղքը, որ ապստամբեցիր քո Տեր Աստծո դեմ»:Երեմիայի մարգարեություն, Գ, 13 Ո՛չ, ես դեռ չեմ սովորել ճանաչել ու կրել իմ մեղքը։ Դրա համար ինձ հարկավոր է ......
Պատասխան տվեց սատանան` ընդդիմանալով Տիրոջը. «Մի՞թե Հոբը ձրի է պաշտում Տիրոջը. չէ՞ որ Դու ես պաշտպանել նրան արտաքուստ ու նրա տունը` ներքուստ, և ամեն ինչ, որ կա նրա շուրջը. նրա ձեռքի գործերը Դու ......
Իվան ԻԼՅԻՆ «Եւ մարդ չէր որ գործէր զերկիր»: Ծնունդք, Բ, 6
Ժամանակակից աշխարհում կա մի մեծ դժբախտություն, այսինքն՝ մարդը կտրված է իր արմատներից։ Մարդիկ թափառում են՝ այս ու այն կողմ ընկնող ......
Ա. ՍՈՒՐԲ ԳՐՔԻ ՄԵԿՆՈՒԹՅՈՒՆԸ «Հետամտի՛ր Աստծու խոսքը ընթերցել, հորդորել և ուսուցանել հավատացյալներին: Զանց մի՛ առ այն շնորհը, որ քո մեջ է, որ տրվեց քեզ մարգարեությամբ, երեցների ձեռնադրումով: Այդ ......
Մենք, շատ թե քիչ տանելի ապագա ունենալու համար, պետք է աշխատենք բազմակողմանիորեն հասկանալ հզորների ու թույլերի հարաբերությունների անատոմիան։
Բնականաբար, եթե ուժեղների ու թույլերի հարաբերությունների հետ առնչված երկրորդական հանգամանքները դնենք մի կողմ, ապա այդ հարաբերությունների կայուն ու երկուստեք իմաստալից լինելու համար, ընդհանուր առմամբ, պետք է հավասարակշռություն լինի, մի կողմից, ուժեղի համար թույլի օգտակարության և, մյուս կողմից էլ, թույլի համար ուժեղի կողմից պաշտպանվածության միջև...